Brekke: "En skoleoppgave (...) ble starten på forfatterkarrieren i 2006" Kva type kunnskap kan lesaren utvikle i lesinga av forfattarpresentasjonar?

Brekke: "En skoleoppgave (...) ble starten på forfatterkarrieren i 2006" Kva type kunnskap kan lesaren utvikle i lesinga av forfattarpresentasjonar?

Marit Brekke er førstelektor i litteraturdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Ho forskar på læreverk, bildebøker og ungdomsromanar og underviser på grunnskulelærarutdanninga.

Dette er en vitenskapelig artikkel publisert etter fagfellevurdering i regi av Norsklærerens vitenskapelige redaksjon. Artikkelen ble trykket i Norsklæreren nr. 1 2025

Print Friendly and PDF
Bjellås og Norendal: I kva grad kan omsetjingsverktøy vere didaktiske artefaktar?

Bjellås og Norendal: I kva grad kan omsetjingsverktøy vere didaktiske artefaktar?

Tveit og Olsen: Lesere, ikke-lesere og litteraturformidlingens muligheter på yrkesfag

Tveit og Olsen: Lesere, ikke-lesere og litteraturformidlingens muligheter på yrkesfag