Bjellås og Norendal: I kva grad kan omsetjingsverktøy vere didaktiske artefaktar?

Bjellås og Norendal: I kva grad kan omsetjingsverktøy vere didaktiske artefaktar?

Petter Bjellås er førstelektor i norsk ved institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Her arbeider han med norskfaglege emne i barnehage- og grunnskulelærerutdanninga. Han gjer forsking og utviklingsarbeid innan språkdidaktikk i grunnskule og lærarutdanninga. Tidlegare har han undervist i fleire år på ungdomstrinnet.

Audhild Norendal er førstelektor i norsk ved institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Ho arbeider først og fremst med norskfaglege emne i grunnskulelærerutdanninga. Utviklingsarbeid og forsking kretsar om skriveopplæring og litteraturdidaktikk. Ho har mange års erfaring som lektor i videregåande skule.

Dette er en vitenskapelig artikkel publisert etter fagfellevurdering i regi av Norsklærerens vitenskapelige redaksjon. Artikkelen ble trykket i Norsklæreren nr. 1 2025

Print Friendly and PDF

Årsmøte i LNU 2. april 2025

Brekke: "En skoleoppgave (...) ble starten på forfatterkarrieren i 2006" Kva type kunnskap kan lesaren utvikle i lesinga av forfattarpresentasjonar?

Brekke: "En skoleoppgave (...) ble starten på forfatterkarrieren i 2006" Kva type kunnskap kan lesaren utvikle i lesinga av forfattarpresentasjonar?