Bjellås og Norendal: I kva grad kan omsetjingsverktøy vere didaktiske artefaktar?
Petter Bjellås er førstelektor i norsk ved institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Her arbeider han med norskfaglege emne i barnehage- og grunnskulelærerutdanninga. Han gjer forsking og utviklingsarbeid innan språkdidaktikk i grunnskule og lærarutdanninga. Tidlegare har han undervist i fleire år på ungdomstrinnet.
Audhild Norendal er førstelektor i norsk ved institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Ho arbeider først og fremst med norskfaglege emne i grunnskulelærerutdanninga. Utviklingsarbeid og forsking kretsar om skriveopplæring og litteraturdidaktikk. Ho har mange års erfaring som lektor i videregåande skule.
Dette er en vitenskapelig artikkel publisert etter fagfellevurdering i regi av Norsklærerens vitenskapelige redaksjon. Artikkelen ble trykket i Norsklæreren nr. 1 2025