Frøjd og Sandberg: Litterær eller lærarfagleg analyse? Om skilnader og nytteverdi i litteraturdidaktisk arbeid

Frøjd og Sandberg: Litterær eller lærarfagleg analyse? Om skilnader og nytteverdi i litteraturdidaktisk arbeid

Ylva Frøjd er førsteamanuensis i litteraturdidaktikk ved Universitetet i Søraust-Noreg. Ho har erfaring som norsklektor i vidaregåande skole, og forskar særleg på bruk av kritisk teori i litteraturundervisinga.

Kristian Lødemel Sandberg er førsteamanuensis i norsk litteratur ved Høgskolen i Innlandet, Fakultet for lærarutdanning og pedagogikk. Han har særleg forska på forfattarskapa til A.O. Vinje og Kjartan Fløgstad. For tida held han på med kartsamlinga til Rolf Jacobsen og Ragnvald Skredes visdomslitteratur.

Dette er ein vitskapleg artikkel publisert etter fagfellevurdering i regi av Norsklærarens vitskaplege redaksjon. Artikkelen blei trykt i Norsklæraren nr. 4 2023.

Print Friendly and PDF
Weyergang: Ungdomsskolelæreres forståelser av kritisk lesing av sakprosatekster i norsk og samfunnsfag

Weyergang: Ungdomsskolelæreres forståelser av kritisk lesing av sakprosatekster i norsk og samfunnsfag

Norsklæraren 4-23

Norsklæraren 4-23